This is the old version of PriceSpy. Return to the new PriceSpy site
NZ's Newest & Fastest growing
Gaming store. LayBuy Available
Free Delivery & Fast Support

http://www.GgStore.co.nz

Payment options

Credit card
Direct payment
Invoice
Installment
Prepayment
SMS payment
Cash on delivery
Bitcoin
PayPal

Please tell us if you find anything incorrect.

This shop is located in New Zealand. Prices are shown in NZD. You can communicate with this shop in English.

Detailed information PriceSpy members have rated GgStore (4.21)
  •  
    Click on a star to rate
You must be logged in to leave a review

Order by:
  • Very good
    5 days ago
    Updated: 5 days ago
    I've personally had no issues with the service provided by GgStore!

    I ordered Tetris Effect recently and although there was some delay in getting it (and this was simply because they didn't have it in stock and thus I had to order it) once I got it I couldn't be more happy! I got a fantastic game, for a fantastic value, and really it only took around two weeks to receive anyway which is nothing (considering I usually order from overseas and sometimes it can take a couple months).

    GgStore has an interesting business model. The have a system which automatically seeks the lowest retail sale, and then they lower the price based on that - so you're almost guaranteed to get the BEST deal possible! Of course, since the system is automated sometimes things go wrong and an order can't proceed or it takes longer than anticipated: but this is a risk you should be willing to take, as there's really no loss as you'll receive a full refund.

    So okay, the pros;
    *Guaranteed the best deal for a brand new game if you do a little research before hand.
    *Usually two weeks delivery if an item is on 'order' or possible less than a week if they have the item in stock already.
    *Free shipping.
    *Fully refunded if something goes amiss.
    *There are GenoaPay and LayBuy options for added convenience for any order regardless of value (I think).

    And the cons;
    *You're not guaranteed to receive a product you ordered due to how their system works.
    *Shipping can be delayed depending on how long it takes the seller to get the product if it was on order.

    Really, the pros out-weigh the cons and as such I really recommend GgStore if you're okay that there could be a chance your order doesn't go through. So maybe do it for a game you'd like but aren't super hyping over and are fine with forgetting about until you receive a surprise in the mail.

    I gave 4 stars instead of 5 simply because I have had one time where an order was cancelled. So yeah, minus one star because of inconvenience.
  • Decent
    1 month ago
    Updated: 1 month ago
    Judging by the other reviews they seem very hit or miss with service. I have purchased multiple games from ggstore both in stock and out of stock with entirely reasonable shipping. Alongside games I’ve ordered gift cards; which so far have all arrived within hours of ordering.

    As far as I know ggstore seems to be a 1 man store so I understand how some people can get shafted and others get extremely lucky.

    3/5 - would be 5 stars if i wasn’t weighing in the people getting shafted.
  • Very Poor
    4 months ago
    DO NOT BUY FROM THEM. False advertising of services. I paid for a game a week ago and it still has not been sent. Neither have any of my emails been answered. Disappointing.
  • Terrible
    7 months ago
    Updated: 7 months ago
    Purchase Delivery
    Cancelled my order at 10pm at night for no reason, no communication,
  • Perfect
    8 months ago
    Updated: 8 months ago
    Purchase Delivery
    Very happy with my purchase and very fast sending through my Xbox code. Also really handy you can use Laybuy.com will definitely purchase from GgStore again.
  • Perfect
    9 months ago
    Updated: 8 months ago
    Purchase Delivery
    They wrote a little letter hoping i enjoyed my game :) it was super sweet and the game was cheapest conpared to everywhere i searched and top notch
  • Terrible
    8 months ago
    Purchase
    i didn't receive my gift card codes
  • 9 months ago
    Purchase Delivery
    This user review is under investigation
  • Terrible
    9 months ago
    Seriously slow service. Bought a game nearly a week ago and it still hasn't arrived and I still haven't received any updates about whether it has even shipped! If I knew this is how this store does business I would have avoided them. No replies to emails either. These people sound like amateurs. Would not advise doing business with them.
  • Terrible
    9 months ago
    Sadly I would not recommend this site to anyone wanting a good deal or have a product shipped at a suitable time frame.
    They have advised me their website price matches against others which in turn gives them cheaper rates at first but sadly after that they will cancel the order and advise their system was flawed, saying it was too low and a mistake. This in my opinion is an incredibly bad way to operate causing customers a lot of wasted time.
    The previous game I had ordered also had a huge wait to get a new release, it was incredibly slow and took around 14 days after release to reach my house which makes other sites much more sensible to use.
    Please avoid this site for your own sake
  • Perfect
    11 months ago
    Updated: 11 months ago
    Purchase Delivery
    Always delivers
  • Terrible
    11 months ago
    Purchase Delivery
    Useless. 4 days and still not sent. Going to cancel and get a refund. Don't bother. Go to mighty ape.
  • yet the order was not cancelled, also unable to read and comprehend emails.

  • Very Poor
    11 months ago
    Purchase Delivery
    I purchased a PS4 game on preorder for release day delivery as promised by the store and which I confirmed by contacting them to clarify. I received an email the day before delivery saying the distributors were holding back the stock. However once the package was sent on release day, it was still only sent by economy post rather than overnight courier post. I still haven't received the ordered item 9 days after ordering it and 5 days after it was released and posted...no doubt they'll blame NZ Post, but it wouldn't have been difficult to send it by courier instead of economy post.
  • not quite right, nzpost tried to deliver the game 3x and nobody was home. we emailed and advised everyone and gave the option to cancel the order if the delay was going to be a problem

  • Terrible
    12 months ago
    Purchase
    Ordered an item fifa 19 and no progress with the shipping and the link always saying the same shit doesn’t even show where the game is like any other link
  • As always, receiving the fallout for nzpost being slow!

  • 2018-10-20 - One year ago. User reviews before this time are not included in the rating.

  • Very Poor
    1 year ago
    Tried to order from ggstore for a hard to get game that had a good price, they confirmed the order then a few days later they say it's not available and cancel my order and then bump the price up. Many times I've ordered from these people and they let me down each time
  • Hi Jumbled words person.

    we are sorry that you have had this experience so far, there are a few things we need to address here.

    cancelling orders. we cancel orders where we can't find a source for the game, we act as an agent or source where anyone can order from us, then we will find someone who can supply us with the game. if we can't find a source then we will cancel the order and process a full refund rather then hold onto your money.

    bumping up the price. we don't necessarily control our prices, our competitors do. our prices auto adjust to closely resemble our competitor's prices. so if our price has been bumped up/down that means that our competitors have. this has no connection to our ability to source the game or not.

    In your review, you acknowledge that the game is hard to find, we seem to be experiencing this as well.

    Apologies again for the negative experience you have had, I have sent your feedback up the chain.

  • Perfect
    1 year ago
    Purchase Delivery
    Amazing prices, fast delivery and flexible payment options!! 100%
  • Barely acceptable
    1 year ago
    Updated: 1 year ago
    Ordered Saturday and it still hasn't arrived, it's been nearly a week. Would have bought elsewhere if I knew how long it would take, you need to let us know it'll take a while rather than mislead us and just say "fast shipping" which generally means 1-3 days tops
  • Terrible
    1 year ago
    Purchase
    Paid 2 payments and still no item and I voiced my opinion and these people have gotten posts and now I can not contact them and bow starting to think I Will not receive my item payments will b stopped until item arrives
  • issue has now been resolved. classic case of miscommunication. If you have issues, questions or concerns with us, please message us via facebook, not in the comments on posts.

  • Terrible
    1 year ago
    Purchase
    Ordered a game on Saturday thinking it would be here by Wednesday the latest. Find out that they are ordering the game from overseas and won’t be here for 2 weeks. Never shopping with GG again.
  • Issue has since been resolved. Please read your emails or try contacting us first next time.

  • Very good
    1 year ago
    Purchase Delivery
    Great prices shipping time wasnt too bad either
  • Perfect
    1 year ago
    Purchase Delivery
    Great website, easy to purchase and fast delivery.
  • Barely acceptable
    1 year ago
    Purchase
    Have not recieved goods yet and has been nearly two weeks..
  • Please message us via facebook or support@ggstore.co.nz so we can sort this out!

    you can find our purchase guide here:
    https://ggstore.co.nz/pages/purchase-guide

  • Perfect
    1 year ago
    Purchase Delivery
    Ggstore is my go to. Super fast delivery and always a great price! Can't wait for Far Cry 5 to arrive next week!
  • Very good
    1 year ago
    Purchase
    Quite impressed
  • Perfect
    1 year ago
    Purchase Delivery
    Great price wonderful communication would use again definately
  • Perfect
    1 year ago
    Purchase
    Simple and streamlined order, cheapest prices, very satisfied
  • Perfect
    2 years ago
    Updated: 2 years ago
    Tried to get crash bandicoot from the warehouse and ebgames but both were out of stock and said would take 2 weeks to get in, saw ggstore in here when researching alts to use and the Facebook team told me they had none in stock but I would get it in 5 days, made the order and they came through. Good job guys, will be back
  • Perfect
    2 years ago
    Updated: 2 years ago
    Great fast trade, would purchase again
  • Excellent
    2 years ago
    Updated: 2 years ago
    Got amazing spider man in Xbox from then, took awhile as it's hard to find but stoked that they managed to find one. I'll be back at xmas ????
  • Excellent
    2 years ago
    Updated: 2 years ago
    Bought gta 5 from go store ages ago, came pretty fast, bought on Friday and got it saturday
  • 2 years ago
    Updated: 2 years ago
    This user review is under investigation
  • 2 years ago
    Updated: 2 years ago
    This user review is under investigation
  • Poor
    2 years ago
    Updated: 2 years ago
    2/4 times that I've ordered from these guys the orders had been cancelled due to lack of stock. If you don't have the stock, don't advertise that you're selling the items.
  • All games are labeled as in stock or 'too order', we check the status of orders every day to see if we can fulfill them and if we can not within a reasonable timeframe then we cancel the order with a full refund.

    More can be read here: https://ggstore.co.nz/pages/purchase-guide

    While we do offer a large range, it is hard to stock absolutely everything and not have to declare bankruptcy the following week. We have a large base of collectors that can't find games within NZ that we can across different suppliers here and overseas which is why we offer the option to order a large range (in stock or not).

    We are sorry that you have had a bad expierence so far.

  • Terrible
    3 years ago
    Updated: 3 years ago
    I pre-ordered NBA2k17 it was meant to be here yesterday I've asked where it is and they said they forgot to and won't give me a refund real terrible service
  • Looked into this and conversed with Mangoman123, what has happened is that because of the timing of the release (Friday) and it being a strict release, he has had to wait until the next day to get it. He is comparing us to retail where as you could walk in and get it day 1 at 8am etc.

    We don't know why he is saying "they said they forgot", he has had no contact with us at all besides paying for the game and has never asked for a refund. very salty. We have tried trying to communicate with him but he is very resistant and told us to just stop.

  • 3 years ago
    Updated: 3 years ago
    This user review is under investigation
  • Perfect
    3 years ago
    Updated: 3 years ago
    Bought a game, it was the cheapest and shipped overnight.
  • Thank you, great to hear :)